НЕРАВЕНСТВА С ОДНИМ НЕИЗВЕСТНЫМ И МЕТОДИКА ЕГО ОБУЧЕНИЯ.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В данной статье приводятся некоторые соображения по преподаванию темы “неравенства с одним неизвестным”, известные из курса математики общеобразовательных школ, даны методические указания. В то же время использовались интерактивные методы, такие как мозговой штурм, поиск пары.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Kulieva Sh., Juraev Kh., Karimova M., Azimova M., Juraeva N. Interactive
technologies as a means to improve the efficiency and quality of the educational
process. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24 (2), 2020. Pp. 591-
Rasulov T.H., Rashidov A.Sh. The usage of foreign experience in effective
organization of teaching activities in Mathematics. International journal of scientific &
technology research. 9:4 (2020), P. 3068-3071.
Рашидов А.Ш. Замонавий таълим ва инновацион технологиялар соҳасидаги
илғор тажрибалар. Илм сарчашмалари. 2020, №10, 83-86 б.
Rashidov A.Sh. Using of problem educational technologies in the development of
students' creative and logical thinking skills. Berlin Studies Transnational Journal of
Science and Humanities. 2022, no. 2. P. 262-274.
Rashidov A.Sh. Yoshlar intellektual kamolotida ijodiy tafakkur va kreativlikning
o’rni. Pedagogik mahorat, Maxsus son. 2021. 114-116 b.
Rashidov A.Sh. Ta’lim tizimida smart-auditoriyadan foydalanib o‘quv
mashg’ulotlari samaradorligini oshirish. Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar, 2022. №3.
-137 b.
Rashidov A.Sh. Ijtimoiy-gumanitar ta’lim yo’nalishi talabalari uchun matematik
fanlar bo’yicha amaliy mashg’ulotlarni o’tkazish. Science and Education 2 (9) (2021),
-291 b.
Rashidov A.Sh. Matematika fanlaridan talaba yoshlar ijodiy tafakkurini
rivojlantirish. Ilm fan va ja’miyat 2021. №2. 45-46 b.
Рашидов А.Ш. Масофавий таълим моделлари ва уларни такомиллаштириш
истиқболларини эксперт баҳолаш усули орқали аниқлаш. Педагогик маҳорат,
№2. 163-171 б.
Boboeva M.N., Rasulov T.H. The method of using problematic equation in
teaching theory of matrix to students. Academy. 55:4 (2020), pp. 68-71.
Boboyeva M.N. Matematika darslarida innovatsion texnologiyalar. Science and
Education. 2:11 (2021), 883-892 betlar.
Бобоева М.Н. Олий математика фанида ҳосила мавзусини ўқитишда ахборот
коммуникацион технологиялардан фойдаланиш. Science and Education. 2:11
(2021), 488-498 бетлар.
Бобоева М.Н., Асадова Р.Ҳ. Логарифмик тенглама ва тенгсизликларни
ечишнинг баъзи усуллари. Scientific progress. 2:2 (2021), 285-293 бетлар.
Бобоева М.Н., Хўжаева М.М. “Векторлар ва улар устида амаллар” мавзуси
бўйича амалий машғулотлар учун “Домино” методи. Science and Education. 2:10
(2021), 407-415 бетлар.
Boboyeva M.N. Differensial hisobning iqtisodda qo’llanilishini takomillashtirish
istiqbollari. 2:8 (2021), 476-485 бетлар.
Бобоева М.Н. Метод графического органайзера при изучении темы
«Множества неотрицательных целых чисел». Проблемы науки. 63:4 (2021), С.
-75.
Boboyeva M.N. Maktablarda “matematika” fanini o’qitish va uni takomillashtirish
istiqbollari. Science and Education. 2:8 (2021), 486-495 betlar.
Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии:
метод case stady. Наука, техника и образавания. 2020. №8(72). стр 44-47.
Kurbonov G.G., Istamova D.S. The Role of Information Technology in Teaching
Geometry in Secondary Schools. Scientific progress. 2:4 (2021), Pp. 817-822.
Курбонов Г.Г., Зокирова Г.М. Проектирование компьютернообразовательных технологий в обучении аналитической геометрии. Science and
education. 2:8 (2021), Pp. 505-513.
Қурбонов Ғ.Ғ, Абдужалолов Ў.Ў. Геометрия фанини масофадан ўқитиш
тизимининг асосий дидактик тамойиллари ва тeхнологиялари. Science and
education. 2:9 (2021), Pp. 354-363.
Qurbonov G.G., Shadmanova Sh.R. Matematika fanini masofadan o‘qitish
tizimining asosiy tamoyillari va texnologiyalari. Science and education. 2:11 (2021),
Pp. 667-677.
Курбонов Г.Г., Суюндукова А.А. Особенности обучения по курсу
«Математика» в начальной школе. Science and education. 2:2 (2021), Pp. 727-735.
Курбонов Г.Г., Камолова Г.Б. Умумтаълим мактабларининг математика
дарсларида рақамли таълим технологияларидан фойдаланишнинг дидактик
тамойиллари. Science and education. 3:1 (2022), Pp. 424-430.
Qurbonov G.G., Rahmatova F.M. Uumumta’lim maktablarida matematika fanini
o’qitishda axborot texnologiyalaridan foydalanish. Science and education. 2:11 (2021),
Pp. 678-684.
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Историзм в процессе обучения математике.
Вестник науки и образования, 17-2 (95), 2020. Стр. 70-73
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О роли элементов истории математики в
преподавании математики. Scientific achievements of modern society, 25.5, 2020.
Стр. 701-702.
Жўраева Н.О. Таълим жараёнида мустақил ўқув фаолиятини ташкил этиш
бўйича айрим кўрсатмалар. Образование и инновационные исследования
международный научно-методический журнал 8:16, 2021. Стр. 170-176.
Hodjiyev S., Juraeva N.O. Methodical recommendations on solving text problems
during the work. XII, 2021. Electronic journal of actual problems of modern science,
education and training. Pp. 31-36.
Ходжиев С., Жураева Н.О. Некоторые методические советы при решении
степенно показательных уравнений и неравенств. Проблемы педагогики, 6 (57),
Стр. 23-29.
Ходжиев С., Жўраева Н. Применение алгоритмического метода при решении
неравенств. Образование и наука в XXI веке. Выпуск №25 (том 4). Стр. 1088-
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. О первом уроке по теории вероятностей.
Вестник науки и образования, 18-2 (96), 2020. Стр. 37-40.
Mardanova F.Ya., Rasulov T.H. Advantages and disadvantages of the method of
working in small groups in teaching higher mathematics. Academy. 55:4 (2020), pp.
-68
Марданова Ф.Я. Использование научного наследия великих предков на
уроках математики. Проблемы педагогики. 6-51 (2020), С. 40-42.
Мамуров Б.Ж., Жураева Н.О. Метод траекторий при доказательстве
некоторых биномиальных тождеств. Образование и наука в XXI веке. №25 (том
, 2022, Стр. 1077-1087.
Mamurov B.J., Jo’rayeva N.O. Kombinatorik munosabatlar va ularning geometrik
isbotlari haqida. Pedagogik mahorat, maxsus son. 2021 yil, pp. 20-23.
Rashidov A.Sh. Development of creative and working with information
competences of students in mathematics. European Journal of Research and Reflection
in Educational Sciences. 2020., vol. 8., no. 3, pp. 10-15.
Rashidov A.Sh. Use of differentiation technology in teaching mathematics.
European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. 2020. vol.8, no.
pp. 163-167.
Mardanova F.Ya. Maktab matematikasida algebraik tenglamalarni yechishni
o’rgatishda interfaol usullarni qo’llash. Science and Education. 2:11 (2021), 835-850
betlar.
Марданова Ф.Я. Математикадан фан тўгаракларини ташкил этиш ҳақида
баъзи мулоҳазалар. Science and Education. 2:11 (2021), 870-882 бетлар.
Rasulov T.H., Rasulova Z.D. Organizing educational activities based on interactive
methods on mathematics subject. Journal of Global Research in Mathematical
Archives, 6:10 (2019), pp. 43-45.
Расулов Т.Х. Инновационные технологии изучения темы линейные
интегральные уравнения. Наука, техника и образование. 73:9 (2020), С. 74-76.
Расулов Т.Ҳ., Расулов Х.Р. Ўзгариши чегараланган функциялар бўлимини
ўқитишга доир методик тавсиялар. Scientific progress. 2:1 (2021), 559-567 бетлар.
Расулов Т.Х., Бахронов Б.И. О спектре тензорной суммы моделей Фридрихса.
Молодой учёный. 89:9 (2015), С. 17-20.
Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерных образовательных технологий
при обучения темы скалярного произведения векторов. Вестник наука и
образавания. 2020. №16 (94). Часть 2, Стр. 33-36.
Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической
геометрии. Проблемы педагогики. 2021. №2 (53), Стр. 11-14.
Марданова Ф.Я. Рекомендации по организации самостоятельной работы в
высших учебных заведениях. Вестник науки и образования. 95:17-2 (2020), С.
-86.
Марданова Ф.Я. Нестандартные методы обучения высшей математике.
Проблемы педагогики. 53:2 (2021), С. 19-22.
Mardanova F.Ya. Matematika fani olimpiadalarida tayyorlash bo’yicha uslubiy
ko’rsatmalar. Science and Education. 2:9 (2021), 297-308 betlar.
Марданова Ф.Я. Масалалар ечишда тенгсизликларнинг айрим тадбиқлари.
Science and Education. 2:11 (2021), 50-56 бетлар.