JOYLASHTIRISH VOSITALARINING XIZMATLARINI SILJITISHDA ONLAYN SHARHLARNING TA’SIRI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Axborot asrining hayotdagi afzalliklari haqida gapirar ekanmiz, Internetning turizm va sayohatga ta'siridan tashqari ushbu afzalliklarga oid yana bir nechta yorqin misollar berish mumkin. Sayohat yo'nalishlari va turar joy imkoniyatlari to'g'risida Internetda mavjud bo'lgan juda ko'p miqdordagi ma'lumot bilan sayohatni mustaqil rejalashtirish o'z-o'zidan faoliyatga aylandi. Ushbu ma'lumotlarning ko'payishi sayohatchilar uchun ma'lumotni yaxshilaydi, bu esa bozorni yanada samarali bo'lishiga olib keladi. Axborot har doim turizmning qon tomiri bo’lib kelgan. Hozirgi davrda katta ma'lumotlar bazasi bilan bog’liq texnologik yutuqlarning rivojlanishi turizm sohasida o'zgarishlarni va tezkor yangiliklarni harakatga keltirmoqda. Texnologik vositalar real vaqt rejimida juda ko'p miqdordagi multimedia ma'lumotlarini turli formatlarda to'plash va almashishda tezkor va mobil bo'lish imkoniyatini beradi. Masalan, katta ma'lumotlar bazasi yordamida ma'lumotlarga asoslangan marketingni amalga oshirishi mumkin. Bunga misol qilib, tavsiyalar, qidiruv mexanizmi marketingi, ijtimoiy tarmoqlarni, Aloqalar marketingi (CRM), bozor segmentatsiyasi, shaxsiylashtirish va marketing kompleksini optimallashtirish yo’llarini aytish mumkin. Shunday qilib, ma'lumotlar raqamli iqtisodiyot va sayyohlik firmalarining quroli hisoblanadi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
O’zbekiston Respublikasining Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning «O‘zbekiston Respublikasining
turizm sohasini jadal rivojlantirishni ta’minlash chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi 2016-yil 2-dekabrdagi PF4861-sonli Farmoni.
Marianna Sigala, Roya Rahimi, Mike Thelwall. Big Data and Innovation in Tourism, Travel, and
Hospitality/Springer Nature Singapore Pte Ltd. 2019
Marta Fernandez-Barcala, Manuel Gonzalez Diaz, Juan Prieto-Rodriguez. Hotel Quality Appraisal on
the Internet: A Market for Lemons?/ Tourism Economics// June 2010. 345-360.
https://www.researchgate.net/publication/230642706
Padraig Cunningham Barry Smyth, Guangyu Wu, Derek Greene. Does Tripadvisor Makes Hotels
Better?/ Technical Report UCD-CSI-2010-06 December 2010