Бўлажак ўқитувчиларнинг эътиқоди ва уни тарбиялаш масалала

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Feruza Ramazonova

Аннотация

Бугунги кунда бўлажак ўқитувчилар ўз касбига эътиқодли қилиб тарбиялаш олий таълим муассасасидаги таълим тизимининг долзарб вазифаларидан ҳисобланади. Албатта, ўқитувчи эътиқодини тарбиялаш ўқув юртида амалга ошириладиган таълим-тарбиянинг мазмуни, методлари, воситалари ва шаклларига боғлиқ.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Ramazonova, F. (2021). Бўлажак ўқитувчиларнинг эътиқоди ва уни тарбиялаш масалала. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 7(7). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/3907
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Айтматов, Чингиз. Асрга татигулик кун. А.Рашидов таржимаси. Т.: “O`qituvchi”. НМИУ. 2018. – 368 б.

Олимов Ш.Ш. Маънавий-ахлоқий тарбия асослари (монография). – Т.: “Fan va texnologiya”, - 2015, 228 б.

Темирбекова Ж.А., Рамазонова Ф.Х. Бўлажак ўқитувчиларнинг педагогик маданияти ва уни ривожлантириш масалалари. Тюркоязычное страны.