Tanqidiy rivojlantiruvchi strategiyalar haqida nazariyalarva ulardan foydalanishning ahamiyati

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Iroda Niyozova

Аннотация

Ушбу мақолада танқидий ривожантирувчи стратегиялар асослари, унинг тарихи ва
улардаги назариялар ҳақида берилган. Танқидий фикрлашининг ижодий манбалари қадим
замонларга бориб тақалади. Фаоллигининг яхши хотиралашга имкон яратиши, нарсалар,
жараёнлар ва ҳодисалар моҳиятига чуқур кириб боришига ёрдам бериши кўҳна
замонлардаёқ маълум бўлган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Niyozova, I. (2021). Tanqidiy rivojlantiruvchi strategiyalar haqida nazariyalarva ulardan foydalanishning ahamiyati. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 7(7). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/3622
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

Akhmedova, F. H., & Boltaeva, S. B. (2021). Wide dissemination of information

technologies in the sphere of domestic and international tourism. Economics, (1), 32-34.

Bebudovna, B. S., & Mukhtorovna, N. D. (2020). The cost-effectiveness of the use of water

resources in agriculture. Вестник науки и образования, (23-2 (101)).

Рахматуллаева, Ф. М., & Болтаева, Ш. Б. (2014). Совершенствование системы

управления персоналом на промышленных предприятиях. Экономика и финансы

(Узбекистан), (5).

Nizamov, A. B., & Gafurova, S. K. (2020). Assessment of factors influencing the quality of

education in higher educational institutions. ACADEMICIA: An International

Multidisciplinary Research Journal, 10(6), 1784-1796.

Junaydulloyevich, A. A., Furqatovna, O. N., & Baxtiyorovich, A. B. (2021, March). Training

highly qualified staff in development of uzbekistan. In E-Conference Globe (pp. 288-292).

Tairova, M., Xurramov, O., & Odinaeva, N. (2021). An important role of internet marketing

in digital tourism. Центр научных публикаций (buxdu. uz), 5(5).

Odinayeva, N. F. (2021). Module-credit in the development of education

system. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(06), 190-196.

Odinayeva, N. (2020). Motivation and Communication in Distance Learning of Foreign

Languages. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 6(2).

Bakhodirovna, U. A., & Ilkhomovna, Z. M. (2021). Tourist potential of the Bukhara

region. ResearchJet Journal of Analysis and Inventions, 2(04), 243-246.

Umarovna, T. M. (2020). Impact of covid-19 virus on tourism in uzbekistan. Вестник науки

и образования, (23-2 (101)).

Turdiyeva, M. U. (2021, October). Importance of Innovations in the Development of

Bukhara Industry. In " ONLINE-CONFERENCES" PLATFORM (pp. 264-267).

Turdiyeva, M. (2020). A three-step strategy to develop the industrial economy in China

through entrepreneurship and innovation. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu.

uz), 2(2).

Narzullayeva, G. S., & Sh, O. S. (2021). Theoretical aspects of assessment of marketing

communications. International Engineering Journal For Research &

Development, 6(ICDSIIL), 3-3.

Agzamov, A. T., Rakhmatullaeva, F. M., & Giyazova, N. B. (2021, June). Marketing strategy

for the competitiveness of modern enterprises. In E-Conference Globe (pp. 1-3).

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>