ТВОРЧЕСКОЕ МЫШЛЕНИЕ И ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЕ СОВЕРШЕНСТВО МОЛОДЕЖИ РОЛЬ ТВОРЧЕСТВА
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Статья посвящена организацию и управление проблемными технологиями обучения,
проблемными методами обучения – как достижению студентами полного понимания проблемы,
обучения их решению, развитию творческого мышления и творческих способностей.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining “Iqtidorli yoshlarni aniqlash va yuqori malakali kadrlar
tayyorlashning uzluksiz tizimini tashkil etish chora-tadbirlari toʻg‘risida”gi PQ-4306-sonli Qarori. 3.05.2019.
Oliy va oʻrta maxsus ta’lim vazirligining 1998-yil 10-iyundagi 185-sonli buyrug’i bilan tasdiqlangan
“Iqtidorli talabalarni izlash, aniqlash va ularni maqsadli tayyorlash toʻg’risida”gi Nizom. -Toshkent, 1998.
Barakayev M., Shamshiyeva A., G’oyibnazarova G., OʻrinovH., Halimov Oʻ. Matematika oʻqitish
metodikasi (mustaqil ta’lim). -Toshkent, 2009.
Rasulov T.H., Dilmurodov E.B. Iqtidorli talabalarni ilmiy-tadqiqot ishlariga jalb qilishga doir
tavsiyalar. Pedagogik mahorat. BuxDU. 2019- yil, 5- son, 123- bet.
Расулов Х.Р., Рашидов А.Ш. Организация практического занятия на основе инновационных
технологий на уроках математики // Наука, техника и образование, 72:8 (2020) с.29-32.
Rasulov T.H., Rasulov X.R. Oʻzgarishi chegaralangan funksiyalar boʻlimini oʻqitishga doir metodik
tavsiyalar // Scientific progress, 2:1, (2021), р.559-567.