МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ВЫСШИХ УЧРЕЖДЕНИЙ УПРАВЛЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
В данной статье рассматривается маркетинговая деятельность в системе высшего образования.
управление эффективностью, то есть разработка концепции управления маркетингом
например, обоснование эффективности результатов, их применения и реализации
освещены важные вопросы. Также в деятельности высших учебных заведений
определение и оценка основных универсальных параметров управления маркетингом
Предложения и рекомендации разработаны.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М. Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. – Тошкент, “Халқ сўзи” газетаси, 2020 йил 25 январь. Манба: www. press-servise.uz
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “ОТМларининг моддий-техника базасини мустаҳкамлаш ва юқори малакали мутахассислар тайёрлаш сифатини тубдан яхшилаш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 1533-сонли Қарори. – Тошкент. – 2011 йил 20 май. Манба: http: press-servis.uz.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли Фармони. – Тошкент, 2017 йил 7 февраль. Манба: http: press-servis.uz.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-2909-сонли Қарори. – Тошкент, 2017 йил 21 апрель. Манба: http: press-servis.uz.