Бошланғич синф ўқувчиларининг билиш фаолиятини ривожлантиришнинг педагогик-псхологик хусусиятлари
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Аннотация
Ушбу мақолада бошланғич синф ўқувчиларини билиш фаолятини ривожлантириш имконияти ва кейинги босқичларда замин ярата олиши, ўқувчи билиш фаолиятининг асосий субъекти сифатида намоён бўлиши, ўқувчиларнинг билиш фаолиятларини ривожлантиришга йўналтирилган педагогик технологияларни излаш ва мослаштириш, билиш фаоллигига йўналтириш жараёнининг таҳлили, мазкур жараённинг бир қатор йўналишлари ўз аксини топган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Как цитировать
Tosheva, N. (2021). Бошланғич синф ўқувчиларининг билиш фаолиятини ривожлантиришнинг педагогик-псхологик хусусиятлари. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 3(3). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/1540
Раздел
Статьи buxdu.uz