GLOBALLASHUV SHAROITIDA TALABALARNI MANIPULYATSION TA'SIRLARDAN HIMOYALASHNING IJTIMOIYPSIXOLOGIK OMILLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Ushbu maqolada Mamlakatimizda talabalarni manipulyatsion ta‟sirlardan himoya
qilish, uning mohiyati va asosiy belgilari muammosini, talabalarni manipulyatsion ta‟sirlardan himoya
qilishning ijtimoiy-psixologik xususiyatlari, talabalarda manipulyatsion ta‟sirlariga berilishi va turli
ta‟sirlarni oldini olishning etnopsixologik xususiyatlari, talabalarda manipulyatsion ta‟sirlar natijasida
integrativ tarzda namoyon bo‟ladigan refleksiv xususiyatlar rivojlanishi, talabalardagi axborotni qabul
qilishga bo‟lgan motivatsiyaning gender tafovutlariga ko‟ra, muloqot motivatsiyasining ustuvor xarakteri
haqida so‟z boradi
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Журбин, И. В. Понятие психологической защиты в концепциях 3. Фрейда и К. Роджерса / И.
В. Журбин // Вопр. психологии. 1990. - № 4. -С. 14-23.
Киршбаум Э.И., Еремеева А.И. Психологическая защита. 2-е изд. – М.: Смысл, 2000.
Кара-Мурза С.Г. Манипуляция сознанием: 2-е изд., испр. – М.: Эксмо, 2003.
Келлерман, Барбара Идущие за лидером / Барбара Келлерман. - М.: Аквамариновая Книга,
- 384 c.
Лернер М. Развитие цивилизации в Америке. Образ жизни в Соединенных Штатах сегодня. -
М.,1992. 91 с.