MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTIDA BOLALAR ADABIYOTINI O‘QITISHDA XALQ O‘ZAKI IJODINING O‘RNI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Аннотация
Maktabgacha ta’lim tizimida bolalar adabiyotini o‘qitishda xalq o‘g‘zaki ijodining o‘rni beqiyosdir. Bolalar kitobxonligi, asosan, ota-onalar, buvi-bobolar, mahalla
yetakchilari-yu tarbiyachilar tomonidan amalga oshiriladi. Hali o‘qish, yozish, chizishni bilmaydigan maktabgacha ta'lim yoshidagi bolalar dunyosirlaridan bexabar bo‘ladilar. Kattalar
o‘qib, aytib, hikoya qilib beradigan asarlar bu davr bolalari uchun muhim tarbiyaviy ahamiyat kasb etishini shakllantirish haqida fikr yuritilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Библиографические ссылки
Mirziyoyev Sh. Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda quramiz. – T.: O‘zbekiston, 2017.
O‘zbek bolalar adabiyoti antologiyasi. – T.: Cho‘lpon, 2006.
Adabiyot va san'at. Adabiy tanqidiy maqolalar, o‘ylar, munozaralar.T.: Adabiyot va san'at nashriyoti. 1987.
Barakayev R. Jonajonim she’riyat. (80-yillar o‘zbek bolalar she’riyati haqida ba’zi qaydlar). – Toshkent: Cho‘lpon,1997.
Boboyev T. Adabiyotshunoslik asoslari. –T.: Sharq. 2005.