TURIZM MAMLAKAT IQTISODIYOTINING ASOSIY YO’NALISHI SIFATIDA

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Dilnoza Po'lotova
Nilufar Akhrorova

Аннотация

O’zbekistonga tashrif buyuruvchi har bir sayyoh tashrif oldidan turizm infratuzilmasi qay darajada ekanligini, har bir ko’rsatilishi kerak bo’lgan servislar haqida bilishni, sayohat tashkil qilmoqchi
bo’layotgan manzillari haqida ko’proq bilib olishni xohlashadi. Masalan, O’zbekistonga tashrif buyurgan xorijlik sayyohlar bilan suhbat chog’ida 25% turistlar oziq-ovqat xizmatidan qoniqishini bildirgan. 41% sayyoh esa oziq-ovqat sifatini baholashga rozi emasligini bildirgan. Xorijlik sayyohlarga xizmat ko’rsatuvchi umumiy ovqatlanish obyektlarini nazorat qilish va sertifikatlash jarayoni sayyohlarning reklama risolalari orqali mahalliy oshxonaning o’ziga xos xususiyatlarini bilib olishlari uchun juda muhim hisoblanadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Как цитировать
Po’lotova, D., & Akhrorova, N. (2023). TURIZM MAMLAKAT IQTISODIYOTINING ASOSIY YO’NALISHI SIFATIDA. Центр Научных Публикаций (buxdu.Uz), 36(36). извлечено от http://journal.buxdu.uz/index.php/journals_buxdu/article/view/10083
Раздел
Статьи buxdu.uz

Библиографические ссылки

data.egov.uz

madaniyat.uz

univ-silkroad.uz

https://kun.uz

https://www.gazeta.uz

Похожие статьи

<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)